onsdag 28 september 2011

Stuff

-Jag har äntligen fått äta mitt äskade currybröd igen. Hittade det i skolans kiosk idag efter handbollen.
Fan va gott det är! Och gud vad besviken jag var när jag inte hittade det på den senaste körsbärsblommansdag i kungsträdgården. Men nu blir det till att köpa currybröd till varje lunch. Eller som frukost att äta innan skolan. Eller till frukost och lunch. ELLER så köper jag massor av currybröd varje dag och bygger upp ett lager hemma. Hmmm...möjligheterna är oändliga.

-Japansk tv suger. Det visste jag redan innan men fan va det suger. Finns seriöst program där de har en publik och sen typ en grupp kändisar som snackar om...youtube klipp. För det är vad de visar. Det enda de visar är typ helt random lite småroliga youtube klipp eller klipp med något tema. T.ex så var det en dag typ ett program där de hade temat att visa i en timme klipp på Amerikanska soldater som kom hem och överraskade sin familj. Uppe i hörnet visar de då kändisarnas ansikten så vi kan få se hur de reagerar.
Kan också vara att de får se någon som gör något svårt. Det jag såg en gång var att det var en kille som snurra på ett glass i ett annat glas och sen blåste på det så hoppade det in i ett annat glas. Kändisarna skulle då upprepa detta...
Så finns det också program där de visar klipp med vad som påstås vara spöken.
Så himla...värdelöst. Att bara ta klipp som andra gjort och sen göra ett program runt det...

-Det svenska godiset har kommit fram mamma. Gick väldigt snabbt!

-Här på Okinawa så rullar tjejerna inte upp kjolarna så de nästan visar halva rumpan vilket verkar vara standard på andra utbytesstudenters skolor. Här rullar tjejerna typ inte upp kjolarna alls utan de har den längd kjolarna har, under knäna. Har typ sett några få personer som har haft de upprullade ovanför knäna.

- Jag märker hur jävla otränad jag är när jag får träningsverk i högra överarmen. Sträcker vänstra låret och skadar högra knät. Fucking awesome.
Lyckades i alla fall att springa 3km i 30 grader utan att stanna...

-Har varit i Japan i en månad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar