söndag 4 september 2011

OMG it's sooo priity

Det är jätte vackert här! Det är liksom fullt av grönska, har tagit en några videor från när vi åker från flygplatsen till campet. Så ni får se!
Men det är så awesome! Jag vill ha Japanska konbinis i Sverige. o___o
De har liksom massor av goda saker billigt.

Uwah trodde inte naturen skulle se ut så här O:

Det är varmt på ett konstigt sätt >.< liksom växthus svetten rinner men man känner sig liksom inte speciellt varm.
Irriterande
Vi köpte lite mat med oss till campet, varför förstod jag inte riktigt men ah whatev. (Det var för att vi fick middag mycket senare)
Jag köpte en sandwich förpackning med något friterat kött emellan, ser ut som typ tonkatsu.
Och så införskaffade jag jag en Fanta med persikosmak.
Den är riktigt nice.

More to come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar