fredag 22 juni 2012

Och vi sjöng iväg dagen

Vi finns det egentligen att skriva. Jag, Kirisa och Takuya från klassen och sen lite folk från andra gymnasium samlades på Round 1 för att karaokea. Och vilka är dessa andra och hur känner jag till dem? Det var K-Pop gruppen som samlades! Eller åtminstonde en del av den, alla kunde inte komma.
Blev då att sjunga lite standard engelska sånger och sen försöka mig på att sjunga japanska låtar. Går fortfarande sådär. Ibland råkar jag hoppa över något tecken eller så läser jag den fel för att det går så snabbt och då går det slint så jag tappar bort mig ^^
Men det är kul och det är det som räknas. Vi började runt 1 och höll på ända tills 8 (!) på kvällen! Efter kanske kl5 blev jag väldigt trött så vet ni vad jag gjorde då? Somnade. Jag bara lutade mig bakåt och slocknade ett tag. Var däremot inte ensam om det, var några av tjejerna senare som kröp ihop till typ en boll och somnade.


Och jag ser ju himla engagerad ut...uhum. Jo men jag satt och kollade igenom min musik efter någon låt som jag ville sjunga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar