måndag 4 juni 2012

Guld veckan

Waaay back så var det golden week här borta i Japan. Och vad är golden week? En långhelg som japanerna har kort och gott. En av dagarna gick jag med några kompisar på bio och en annan dag så följde jag med vMamma och massor av andra öhum tanter till norra Okinawa för att besöka Okinawa water expo park.



Första stället vi gick till var en blompark med ett stort tufft torn i mitten som jag gick upp i vid ett tillfälle.







Och så utsikten från tornets topp!


Ön Ie-jima


Den här bilden är tagen vid ett senare tillfälle efter vi gått på ett akvarium med en gigantisk tank full med massor av coola fiskar. Tog inga bilder vid det tillfället eftersom jag reda varit där en gång tidigare och tog bilder då. Kan jag väl ta dem? Näää orkar inte leta upp dem bilderna x)

Men det var en väldigt trevlig dag och jag trodde verkligen inte att jag skulle komma dit, åtminstonde inte så snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar