söndag 10 juni 2012

Den är SUPERFARLIG O_O

Inuti den här lådan ligger ett superfarligt föremål. Personalen på flygplats nästan flydde i panik när de såg att jag försökte få med mig den på planet. Men det fanns en lösning. Jag fick stoppa föremålet i denna låda och sen fick den åka med som vanligt bagage och inte bland det som man tar med sig på planet. Tur för mig för jag ville väldigt gärna komma hem med mitt ytterst farliga föremål.



Dumdumduuuuh en liten nyckelknippe svärd som jag tagit med mig från Sverige och åkt med 4 gånger innan blev jag för första gången stoppad för. Egentligen andra gången då när jag gick igenom kontrollerna i Stockholm så fick jag ta ut nycklarna och lägga dem i en sån där låda som gick igenom röntgen så var allt lugnt. Men den femte gången så tog det stopp och jag fick som sagt lägga den i den där lådan och skicka den med bagaget. Kändes bara så otroligt fånigt med tanke på att den är inte vass på något sätt och sen är lådan så otroligt stor i jämförelse med svärdet!

Men var har jag varit då i helgen? Jo jag har åkt iväg med vFamiljen på en liten badsemester till Kume-jima (ön). Var skit varmt, vackert väder och väldigt fint vatten. Synd bara att själva vattnets botten inte var så fin utan fylld med stenar eller korallbitar som gjorde ont att gå på. Så var det grunt vatten för den delen också! Synd på så fina stränder. Ni kommer förstå när jag väl får upp bilderna på bloggen senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar