torsdag 15 mars 2012

You know what sucks?

Att se fram emot körsbärsblomningarna och sen märka att vänta lite... det är ju massa rosa blad som slår ut just nu. Så du kollar med din vMamma och hon säger att ja det är nu de blommar. Vilket kanske inte skulle vara något problem om det inte var så att det vara provvecka, regn, tjocka moln som täcker himmelen samt att din värdbror har fotboll nästan dygnet runt.
Det här hände egentligen för några veckor sedan men jag har äntligen gjort ansträngningen att skriva om det.
Så liksom allt sammanföll med körsbärsblomnings tiden här borta. Bror som gör så att man knappt kan hitta på något med familjen för att han har fotboll hela tiden. Som att inte det var illa nog så var ju vädret skit så man kunde inte själv cykla iväg till något ställe och fota lite, eller det skulle nog gått men blir inga bra bilder med vädret som var... jag vill fota i sol!

vPappa har till och med sagt att det det här årets väder är ovanligt, brukar inte vara såhär molnigt och regnigt vid den här tiden på året. Jag mig irriterad! >.<
Jag vill ut och fota!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar