onsdag 21 mars 2012

Panik mode activated

Helvete det är ju snart bara 3 månader kvar! D:<
Satt precis och redigerade lite bilder när jag kom in på såna som jag tog långt bak i början av november!
Det känns absolut inte som att det snart var 5 månader sen som jag tog de bilderna...

Jag säger det så här:

JAG VILL INTE ÅKA HEM

Så. De senaste veckorna har varit så roliga och det är nu det känns som att saker börjar rulla på ordentligt. Förra veckan umgicks jag med kompisar nästan hela tiden känns det som. Igår var jag på karaoke med de tjejerna som jag skrev om i kommentarsfältet. På lördag är det Okinawa filmfestival och då kommer också musikgrupper. Sen kommer det en till klassträff...tjaa ni förstår.
Vi har precis också börjat med ett program kallat LINE i klassen. Det är typ som skype fast lite annorlunda så efter skolan sitter ungefär halva klassen inne på den chatten och skriver med varandra.
Så himla kul!

Villintevillintevillinte verkligen hem >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar