lördag 5 november 2011

Man gör sina misstag

Mja andra dagen var väl ingen höjdare på kulturfestivalen. Var inga direkta uppvisningar utan det vi gjorde var att titta på kalligrafi som elever från olika gymnasium gjort och sen höra kommentarer från vad jag tror var mäster kalligrafi lärare. Jag förstod då ingenting.
Grejen i sig var inte att det var tråkigt. Det irriterande var att jag annars om jag vetat att det vi skulle göra var det så skulle jag valt att gå på en annan sak. Det var nämligen så att för en gångs skull var min vPappa ledig och tänkte då ta mig till ett Yakiniku event. Där man då skulle få steka sitt eget kött på en stor platta och äta så mycket man orkade. *sigh* Kunde inte läraren förklarat att det inte skulle ske något vettigt...
Aja kommer flera saker att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar