söndag 30 oktober 2011

I Japan så...

Lyssnar byggarbetarna på AKB48 från sin mp3 genom externa högtalare. True story.

Idag som många eller typ alla andra helger så fick jag ta och underhålla mig själv på bästa vis.
Det åstadkoms genom att då dra ut på äventyr. Först gick jag till Back Lane och köpte något att äta då det inte fanns något vettigt hemma. Upptäckte samtidigt att tydligen finns det en Starbucks där. Vad synd att man inte gillar kaffe, annars skulle ju det vara perfekt nära.
Sen så gjorde jag det som jag borde gjort för ett tag sen, jag printade ut bilderna till min Sverige presentation plus några bilder på kompisar. Blir lite ego av att se hur fina mina egna bilder blir :D

Springer in på skivbutik. Känner att jag måste köra damage control på min ekonomi snart. >.<

100 yen shoppar är awesome förresten O: Behövde plastfickor för att skydda bilderna lite när jag ska skicka runt dem. 100 yen shoppen fixar det! Sen så finns det ett och annat glas/kopp som jag vill köpa på mig och sen frakta hem.

Ska nog lägga upp bild snart på hur min samling växt, måste bara hitta mer K-Pop först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar