söndag 8 april 2012

Tillbaka till skolan

Imorgon börjar skolan igen efter 2 veckor av lov och det ska bli skönt att komma tillbaka även om det är annorlunda. Äntligen få in lite rytm i vardagen så det inte blir att man bara sitter och gör ingenting någon dag.
Anyway den nya klassen är inte allt för dum verkar det som. Som jag skrev hamnade jag inte klass 6 och där kommer det gå 6 elever från förra klassen. Takuya, Shouhei, Kou, Michu, Haruna och Hikari.
Alla väldigt schyssta och Takuya är en av mina bästa vänner här borta så det känns väldigt bra. Att påpeka att de är schyssta känns lite konstigt då alla i klass 3 överhuvudtaget var schyssta, trevliga och snälla människor.
Sen finns det ytterligare två personer som jag känner i klassen. Sho från handbollslaget som är as nice och Kirisa som är en kompis till Takuya och som också älskar K-Pop.
Jag går ju som sagt i en Bunrikei klass, samhälle(typ), och vet ni vad? Vi är totalt 9 killar i klassen och det är många för att vara en sån klass! Så det blir något helt annat imorgon.
Får se om det är ett bra annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar