söndag 14 augusti 2011

Ramen tabemashou yo!

Jya...
Igår men också idag blir det så var jag med mina vänner på någon slags avsked grej?
Tänker jag inte acceptera att det var avskedgrejen! D:
Är ju flera dagar kvar och en avskedsfest så är det ju liksom för att man inte kommer att se resten av dem längre. Men alla som var där kommer jag ju att träffa igen.
Anyway.

Vi var på ramen stället och åt. 10 pers sammanlagt, precis så det fanns plats åt oss alla.
Obligatorisk slush efter ramen, traditioner finns för att hållas.
Efteråt bar det av mot Café 60 och ett stort kaffe konsumerande av alla andra, tvi jord med varmt vatten...
Sen gick vi hem till en kompis och såg på alla Sagan om Ringen-extended edition. Fyfan va långa och sega de blir när det är extended. 2 timmar kändes som 3. Aja, nu kan jag iallafall säga att jag har sagt alla Harry Potter på rad samt även Sagan om Ringen. Fattas bara Star Wars då. Hmm det är en tanke...borde genomföras.

Ja, mata!

Edit: nog det mest slarviga inlägg jag hittills skrivit, oh well. Pallah~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar