fredag 12 augusti 2011

!!!!!

Kommer hem från landställe och vad ligger inte på golvet utom ett brev från Explorius? O: Vad kan det innehålla månntro?

Jo! Inne i brevet låg mitt CoE som jag behöver för att ansöka om visum samt!
Mina flygbiljetter! Äntligen!
Jag kommer att stiga på planet från Arlanda till Köpenhamn kl 13.45 och vara framme 14.55.
Resten kommer jag inte ihåg så det skiter jag i att skriva och uppdaterar imorn. Mwöhöhöh


Ska in på ambassaden och lämna in visum ansökan sen spela Zelda med Emma. Kan nog uppdatera då. Få se om hon bara vågar slåss mot monster den här gången. yareyare...


Update: Resan från Sverige till Köpenhamn kommer att ta 1 timma och 10 min.

Flyget till Tokyo kommer sen att avgå 15.45 och vara framme 09.35. Japansk tid alltså.
Den resan kommer att ta 10 timmar och 50 min.
Alltså från att planet lyfter från Sverige tills att jag anländer i Japan så kommer det att ha gått:
Ungefär 13 timmar. Om jag har räknat rätt...vilket inte går att lita på då jag verkligen inte är i matte-mode.

Mata kondo ne!

15 dagar kvar

1 kommentar: