måndag 8 augusti 2011

Idag var en bra dag!

Skickade ett mail till min värdfamilj igår natt och vaknar upp med att de har skickat ett tillbaka där här gången med bilder på mina värdbröder och värdpappan som deras hus!

Det var huset som jag trodde att jag skulle bo i \(^o^)/
Jag var inte helt säker på att huset eftersom att adressen jag fick peka på samma hus även om jag ändrade om i adress informationen. Så jag trodde den pekade på området och inte det specifika huset. Men det det var rätt!
Det är ett tvåvåningshus med en liten trädgård omkring. Notera liten :P
Jag gillar huset men alla har ju olika smak. Bilder kommer när jag väl är där tror jag.

Sen var det iväg för att ta en sista hepatit B vaccinering. hate that stuff...
Sen träffa Sara som också ska till Japan, hennes blogg hittar ni till höger >
Vi inhandlade presenter till våra värdfamiljer.

Så nu sitter jag och är glad över att jag byte språket på min iPod till Japanska och jag förstår det mesta och den har coola smileys och och det blev så mycket tuffare nu när den är på Japanaska O_O

Det var väl allt!

21 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar