tisdag 3 juli 2012

Jag är hemma

Det känns väldigt konstigt. Jag kan prata med personal utan att oroa mig för att jag kommer bli missförstod, läsa allt, betala med kronor och inte ett riskorn som långt ögat når för det mesta.
Det är inte nödvändigtvis dåligt... men det är inte bra för den delen heller om man säger så.
Det känns som att jag bara har varit borta i några veckor eller så, inte 10 månader. hmm det känns tomt, som att utbytet har varit i ett annat liv och jag nu vaknat upp till det riktigt... det känns fel.
Men det har ju hänt, jag har mina japanska vänner på facebook och jag kommunicerar med dem på Line så...det är verkligt. Nu blir det att ta det lugnt i en vecka, ska till Sundsvall och fira födelsedag, sen så ska jag lägga upp alla bilder, filmer och inlägg som jag vill skriva.
Kämpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar