onsdag 25 juli 2012

Woop Woop Gangnam Style

Imorgon är det Närcon som gäller :D och som man har längtan efter att komma tillbaka till något som är lite "Japan". Till och med min kropp sa emot det här med att komma tillbaka till Sverige haha.
Veckan efter jag kom hem och dagen innan min födelsedag så drog jag på mig världens förkylning som har hållit i sig i lite mer än 2 veckor nu. Fortfarande snuvig!
Men Närcon ska bli awesome, kommer springa omkring i skoluniform en dag och sen kyudo kläderna en annan dag. Älskar hakama, så kul att springa omkring med ^^.
Vad mer...fanns typ massor av saker jag ville ta upp om post exchange livet typ...
Aja hittar det väl senare och då skriver jag om det. Så för tillfället säger byebye~


Juuuste, måste ju nämna att titeln tillhör ju Närcons officiela k-pop låt!
Det var allt!

3 kommentarer:

  1. NOO! va du på närcon!? :< såg du amv-tävlingen? jag hade ett bidrag till den :P nummer 2! finns uppladdad på youtube :) MvH david :D

    SvaraRadera
  2. Jupps jag var där och tyvärr så såg jag inte på AMV-tävlingen. Mina kompisar var lite opepp på det och allmänt hur Närcon skötte organiseringen av köer och allt möjligt fick oss att dissa en del saker. Till exempel så var ju info och lyktuppsläppet nästintill ett skämt. ^^
    Närcon = Köcon xD

    SvaraRadera
  3. haha :p personligen hade jag inget emot någonting på närcon! dock var jag aldrig vid infon osv. (hade min syrra och hennes kompisar till det) :p dock lyktsläppet var ju lite fail men förståeligt! sen var det ju bra att de streama massa stora saker som ncc och cosplaytävlingen så man slapp köa för att se. om man vill se live var det ju en annan sak :P // David :)

    SvaraRadera