onsdag 17 november 2010

So close!

Snart, snart är jag klar med alla ansökningshandlingar! Bara hälsogrejs papperna som är jobbig av 2 anledningar. för det första, tydligen tar det typ 2 veckor för läkaren att fylla i 2 papper som man hinner fylla i på 2 minuter! Effektivitet, heard of it? Sen så var jag tvungen att ta ett TBC test...jävla.stor.nål. Eller kanske inte så stor men en nål i vilket fall. (//.o) Juste så ska jag ta nya passfoton, 8 st. Sen är jag helt klar.
Done.
Awesome.
Egentligen skulle jag tydligen helst vara klar i det tidiga skedet av November. Det är nu den 17, och Harry Potter har precis haft premiär. Det gick ju jätte bra.
Ja, mata kondo ne~.

3 kommentarer:

  1. Hej Elias!

    Jag tycker att det är jättekul att vi nu är flera som bloggar om Japan, även fast vi inte är där ännu!
    Jag har bara något jag måste säga, och jag vill inte att du tar illa upp, okej?

    Jo, jag tycker inte att det är så roligt att du, ehm, härmar mig. Jag menar... Nu har du en likadan nedräknare som jag, likadana fiskar (minus den gröna som jag har), liknande tema, du har en nästan likadan beskrivning av dig själv som jag OCH du avslutar inlägg på samma sätt som jag. Dessutom är ditt bloggnamn lite likt, men men...

    Jag menar inte att bara komma och låta arg, men jag ville att du skulle veta hur jag ser på saken. Och om det inte är medvetet som du gjort det så lika så ber jag om ursäkt. Ha det bara i åtanke i fortsättningen, okej? :)

    Bitorisu

    SvaraRadera
  2. Fiskarna tog jag som en utfyllnad, fanns en katt som jag ville ha men den funkade ej.
    nedräknare är inget unikt precis, flygplanet är det enda logiska liksom. tema? finns inte så många snygga att välja mellan. Beskrivning? Inget unikt sätt att beskriva sig själv på + jag är extremt tråkig när det gäller sånt. Ja, mata ne. För det är så man säger: hej då. Jag gillar inte sayonara. Hmmm mata kondo ne är bättre nog o: edit edit.
    Och som en avslutning så tog jag och kollade typ igenom 10 olika bloggar och tog lite inspiration för att sen skapa mitt egna. Sen att det blev som det blev är liksom eh. :P

    SvaraRadera
  3. Blogg namn likt? hur då? Nihon no noto eller elias i japan? Elias i japan är adressen, valt för dess extrema enkelhet :P Inget unikt.

    SvaraRadera