lördag 20 november 2010

Abstinens

Japanska abstinens är inte så nice. Det är liksom vill ha japanska, ha japanska, ha japanska, NU!!! De senaste 2 veckorna har det inte varit några japanska lektioner pga ett projekt som vi har i skolan som är så himla dryg. Den blir ännu mer dryg eftersom den interferar med min precious japanska tid >.< Måste plugga så mycket som jag kan det här året innan jag åker och då betyder 4 lektioner en del på sätt och vis. Men nästa vecka har jag japanska och då ska vi se film! Awesomeness!
En film jag redan sett men,men den är så bra så det går att se den igen. The girl who leapt through time.
Hoppas bara inte tekniken strular som den har en tendens att göra ibland ._.
( ̄ー ̄)

3 kommentarer:

  1. Ååååh :O Jag vill se den filmen! Är den bra? (haha kanske fel ställe att fråga en sån här sak på när jag tänker efter o_o). Gud vad kul att du ska till Japan :D Jag har alltid velat åka till Japan, inte som utbytesstudent men liksom på resa...Btw jag=Andréa från utbytesstudent.se...hehe heh...:D! Jag vill å Japanska också föressten o_o

    SvaraRadera
  2. Du borde se den om du inte sett den :D Den är jättebra faktiskt. Japan som utbytesstudent är ju mycket mer awesome än bara som resa dock^^
    and yeah i know who you are :P
    Btw länka till varandras bloggar?

    SvaraRadera
  3. DONE :D Se nu till att länka mig med <_<

    SvaraRadera